Saturday, August 21, 2010

setelah setahun dia hilang

Assalamualaikum

hari ni boleh dikatakan agak bermakna lah jugak pada diri ni
sebab seorang rakan yang boleh dikatakan agak lama lah jugak (setahun lama tak...kalau convert hari banyak ratus jugak..kalau convert jam...haaa hangpa kira sniri)
kawan i ni tiba2 muncul and tegur dalam facebook
dalam hati tak tahu nak rasa suka ke?marah ke? or terkejut ke? tp lebih kepada syukur..he's finally munculkan diri setelah setahun menghilang..masa dia senyap or dalam istilah aku..dia lari masuk dalam gua dia..dia telah membuat aku rasa sangat bersalah pada diri sndiri ..
ye lah..aku salah cakap ke..aku salah tulis ke..but mmg rasa seronok dia dh muncul
tapi...apa perlu aku buat..
adakah aku kna buat tak tahu..anggap je kemunculan dia tu sebagai gimik untuk mintak kesian
or
maaf kan and berkawan seikhlas seperti mana aku berkawan dengan orang lain..

i prefer yang kedua

sbb abah ada cakap...berkawan dengan orang ni..ibarat long term investment...jadi berbuat baik pada orang..biaq orang buat kita...jangan kita buat orang

see u soon encik

No comments: